Stížnosti
E 09 Způsob řešení stížností
Okruhy stížností
- Průběh provádění laboratorních vyšetření
- Výsledky laboratorních vyšetření
- Způsob jednání pracovníků
- Nedodržení závazných předpisů týkajících se činnosti laboratoře
Způsoby podávání stížností
Stížnost lze podávat písemně. O každé ústní stížnosti se vyhotoví záznam, který stěžovatel podepíše. O telefonické stížnosti se sepíše záznam a podpis stěžovatele se vyžádá dodatečným způsobem. Ostatní případy stížností vychází ze směrnice FN SM_46 a jou podrobně sepsány zde
Stížnost mohou přijmout všichni zaměstnanci ÚKBD FNHK a bezodkladně informují svého přímého nadřízeného.
Vyřizování a prošetřování stížnosti
Vyřizováním stížností se zabývá přednosta, zástupce pro LP, vedoucí laborantka ÚKBD a manažer kvality ve spolupráci s vedoucími úseků. O stížnosti informuje zástupce pro LP ÚKBD Odbor interního auditu a kontroly - Kancelář ombudsmana odkaz, jehož prostřednictvím je zaslána odpověď v písemné podobě. Záznam o stížnosti do příslušné evidenční knihy provádí vedení ÚKBD a manažer kvality.včetně uložení stížnosti a odpovědi stěžovateli. Lhůta spojená s vyřizováním stížností je 30 dní.